Hos Thomann arbetar för tillfället mer än 120 utbildade produktspecialister. De är oftast tillgängliga för att hjälpa våra kunder direkt med problem efter en kontroll hos tillverkare eller distributör.
Hos Thomann gömmer vi inte våra experter för våra kunder. Som kund får du en e-postadress och telefonnummer till samtliga specialister som kan hjälpa dig med dina problem.
Som auktoriserad återförsäljare för alla större tillverkare så kan vi i nästan alla fall hitta lösningar på problem och erbjuda bästa möjliga service till kunder som bor tusentals kilometer bort.
Den mest effektiva formen att få hjälp är att du skickar e-post till oss som förklarar ert problem så detaljerat som möjligt och helst på engelska. Glöm inte att inkludera ditt telefonummer om det visar sig att det är enklare att ta det hela på telefonen istället för e-post korrespondens.
Frågor via e-post gör att vi kan vidarbefodra frågeställningen till rätt person här på Thomann som kan svara på dina specifika frågor. Produktspecialisten har då även möjlighet att i lugn och ro förbereda sig innan ett svar kommer tillbaka.
Vi försöker alltid hjälpa kunden själva istället för att vidarbefodra frågan till tillverkare och leverantörer så att ingen tid går förlorad.
Givetvis finns det situationer då vi inte kan svara på frågan direkt (speciellt under jul och semesterperioder) men vi gör vårt bästa för att svara så fort som möjligt.