Minuter efter det att varorna har lämnat vårt lager får du ett e-postmeddelande och/eller ett SMS som informerar dig om transporten av din beställning.
Om din beställning skickas med DHL...
...kan du följa din försändelse på följande DHL länk:
https://www.dhl.de/en/privatkunden/dhl-sendungsverfolgung.html
Tyska (DHL) kollinummer hittar du på din leveransbekräftelse eller genom att logga in på ditt kundkonto.
Om du föredrar att spåra paketet på postens hemsida kan du efter att försändelsen anlänt i Sverige ringa Posten Logistik (0771-333310), göra knappval (2+2) för att få tala med en receptionist och sedan uppge ditt tyska DHL-nummer. De kan då ge dig svenskt kollinummer samt tala om vart paketet befinner sig.
Om din beställning skickas med UPS...
kan du spåra din försändelse på www.ups.se med de kollinummer som visas när du loggar in på ditt kundkonto eller som står i din leveransbekräftelse.
Kollinummer och paketnummer kan i regel spåras ett dygn efter att ordern skickats.
Om din beställning skickas spedition...
är det tyvärr inte möjligt att spåra leveransen online. Speditören ringer dig innan leverans för att arrangera en lämplig tidpunkt för överlämnandet av din order.
Om du inte har mottagit ett telefonsamtal från speditören inom 10 arbetsdagar efter att ordern skickades ut ber vi dig att kontakta oss så att vi kan hjälpa dig vidare.